Jag saknar dig redan

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag uppdaterat dåligt. Känner nämligen att jag fått prioritera denna helg. Och då känner jag att Victor är en miljon gånger viktigare än denna lilla skitblogg.

Jag är 17 nu (17!!!! Hur coolt är inte det?!) och hade en av de bästa födelsedagarna någonsin i fredags. Victor kom hit vid halv åtta och åkte med in till skolan där han var med en hel dag. Fick lite skäll här och där, men äh, det var ju ingenting. Min helg startade alltså typ på fredagen, för det kändes då verkligen inte som en skoldag när jag hade hans hand i min hela dagen.

Sedan åkte vi hem och åt jääättego mat och såg film och hade det mys. Sedan somnade jag... vid halv åtta eller något, och vaknade av att någon hysteriskt ringde på dörrklockan. Det var Måne, Jojo, Tim och Johannes! De sjöng och bringade en jättegod tårta! Hihi. Fick även present av dem. 30 äggkoppar och en film.

Gårdagen spenderade jag också med Victor och minns inte helt vad vi gjorde faktiskt.

Har ångest igen nu. Vaknar alltid upp med det dagen då han ska åka hem och dagen efter han åkt hem. Önskar det alltid var så underbart lätt som det är när han faktiskt är hemma med mig. För underbart är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0