Ha ett underbart lov

Hej igen!

Detta är sista inlägget innan jag ger mig iväg. Såvida det inte finns internet och en dator där borta så är jag rädd att ni lär sakna mig, för jag har tyvärr inte förberett ett enda inlägg för den kommande veckan.

Inte ens till alla hjärtans dag!

Victor, om du läser detta. Jag älskar dig och önskar att någon gång lyckas fira alla hjärtans dag med dig. Lyckas ju alltid krocka den dagen med fjällen. Förrförra året fick jag choklad av dig. Hihihi. Den följde med mig till fjällen.

Ha ett jättebra lov! Det ska jag ha! Ska försöka ta massvis med kort och lovat min Victor att filma när jag åker, så om jag lyckas med det kanske den videon dyker upp här när jag är hemma!

Kramkramkrambanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0