Gult är gult

Vette fasen var jag läste det, kanske hörde det från någon bara, men i vilket fall som helst var det bevisat att man blir gladare av färgen gult. Så jag tänkte att idag ska jag göra min omgivning glad och satte på mig ett knallgult linne.

Har gått runt och varit allmänt sketarg på en inkompetent lärare hela dagen. Verkligen sketarg. Om jag hade haft pms samtidigt som jag var arg idag hade jag med största sannolikhet slagit in en vägg. arg var jag alltså.

Hoppas det gula åtminstone gjorde er andra på gott humör. Det verkade det som i alla fall, så som ni skrattade åt mina aggressionsproblem.

Min ena hand rymmer ur bild och jag har fått till ett sådant där charmerande leende.

Kommentarer
Postat av: Gud

Du är så aggressiv Sofie. Du får ta de lite lungt, andas, tänk på små grönrosa kor och ät lite gräs så ska det ordna sig ska du se!

2011-02-22 @ 16:04:33
Postat av: Gud

Jag tycker förövrigt inte om din "Buhu bloggägaren måste godkänna den här kommentaren för då känner hon sig så speciell" attityd! Ta bort den dåliga funktion asap.

2011-02-22 @ 16:05:33
Postat av: Allah

För en gångs skull är våra religoner eniga!

2011-02-22 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0