Dag 11 - mina syskon

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 - Mina syskon.
Dag 12 - I min handväska.

Som tidigare nämnt har jag ett syskon och endast ett. En bror. Hans namn är Johan och han är förjävlig.

Nä, skojade bara. Ibland kan han vara förjävligt, men för det mesta är vi numera sams och slår ihop oss mot föräldrarna istället, hähä.

Han är en fin själ, omtänksam, snäll - dock inte alltid så givmild - och så har han såklart ärvt samma snygghet som jag. Alltså är han en supersnygging!

Jag har skrivit om honom förut, ni får själva leta upp inläggen, orkar inte själv. Ni får ursäkta mig.

Jag tycker om min bror. Åtminstone lite grann. Ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0