Tio dagar kvar till julafton

Var hälsad.


Idag var en kort dag. Började 8.20 och slutade 9.40. Ehehehe. Det var nämligen buffertdag, men skulle dit och rådda med ljudteknikarna. Rådda. Vad cool jag känner mig när jag säger det.

Vaknade dock med migrän! Eller, med det där äckliga flimret som gör att lite av mitt synfält försvinner. Idag kunde jag inte se min vänstra halva av ansiktet när jag såg mig själv i spegeln. Nåja. Jag gick i alla fall till skolan – stjärnelev som jag är och allt – och tvingade mig rådda eftersom jag annars skulle få göra det i morgon. Blä. Sedan åkte jag hem, somnade i mamma och pappas säng med Diesel och sov i någon timma. Jätteskönt och jättejobbigt på en gång. Jätteskönt för att... ja, jag tror inte jag behöver säga hur underbart det är att sova. Och jättejobbigt för att hela dagen försvinner om man sover på dagen.

I kväll ska jag sitta på mitt arsle och se på tv. Det är mina fantastiska migrän-planer. Hel ye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0