Dålig dag

Jag har haft en dålig dag idag. Därför tänker jag göra en punktlista.
  • Jag blev väckt en massa i natt av Diesel.
  • Vaknade därför för sent och hann inte äta frukost och fick halka ner till bussen.
  • Bet mig i tungan. Aj.
  • Var på jättedåligt morgonhumör och var sur och vresig mot allt och alla.
  • Hade svenskaredovisning som jag sett fram emot så länge, men eftersom jag var på så dåligt humör gick det inte så bra som jag hoppats.
  • Jag förstår inte matten och gjorde 2 tal.
  • Åt äcklig mat.
  • Tuggade därför 4 månader gamla tuggummin.
  • Fick bajont i magen.
  • Det gick över, så jag blev tvungen att stanna kvar.
  • Sprang till tåget - som var i tid -, men sedan kom inte bussjäkeln.
  • GICK hem från station.
  • Tappade känslen i underläppen.
  • Råkade trampa på en av Diesels alla kattleksaker ---> Sofie ramlar omkull på vardagsrumsgolvet.

Så. Ja. Den har varit dum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0