Ajsing bajsing

I mitt huvud just nu.

"Jag borde sätta på mig ett par byxor om någon skulle råka trilla in på rummet."

"Undrar om man kan sätta ihop två olika bhs så man får en med STOR kupa och en med liten. Min vänstra har svullnat upp. Jäkla innebandybollar alltså" Edit: alltså, jag fick en innebandyboll skjuten rakt på mig. Kände att jag behövde förtydliga det.

"Om det stod en häst här i detta rum i detta nu, skulle jag lätt dödat den med mina ninjaskillz, gjort upp en eld på golvet, grillat den, drejat keramiktallrikar, böjt till bestick med mina bara händer och sedan äta upp besticken. Nej. Hästen menar jag! hungrig är jag."

"Nu blev jag ännu mer huvud. HUNGRIG!"

"Jag kan inte koncentrera mig..."

"JAAAAAAAAAA MATEN ÄR KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Ni får julkalender senare, mihihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0