1 december och en riktigt god jul

Mina damer och herrar. Första december har äntligen anlänt med riktig julstämning på da blogg. Får ryck. Just nu har jag runda snöflingor som sakta dalar ner (och försvinner nedanför första inlägget - irriterande), men vill ha stjärnor. Kanske kan fixa det! Och headern är ändrad! JUL!

Självklart såg jag julkalendern i morse. Den verkar bättre än resten av barnprogrammen nu för tiden. Kanske så att jag faktiskt försöker se alla avsnitt nu fram till julafton. Mys x1000.

På tal om barnprogram. Jag tycker seriöst synd om alla barn nu för tiden... dagens barnprogram suger. Åtminstone de jag råkat klicka in mig på. Eller råkat och råkat. Ehe. På miiin tiiiiid var det sååå mycket bättre. Med Nalle Puh. Nalle Puh. Och bröderna fluff. Aaaaah. Det var bättre förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0