Lamalamalamalamalama

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaag ska ut och äta chips med mammaaaa..!

Huvudvärken vägrar ge med sig, men det går nog över snart. Diesel sover som bara den, myser ner sig i knät då och då eller sitter mitt på golvet och jaaamar. Jag fattar inte riktigt vad hon vill.

Har målat av min kusin Maria. Det tog bara typ 4 timmar, haha, och ansiktsformen blev skev. Blä. Fast blev änna lite nöjd ändå. Målade av ett foto på henne från när vi var vid stranden och det linnet hon har på sig på bilden är helt efterblivet jobbigt att måla av för det är massa blommor över hela! Så jag lämnade det blankt, haha. Så lat är jag. Lägger kanske upp den senare, typ i morgon, för ska laga mat hemma hos Victor i kväll!

Ha en fin kväll suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0