Jag har gått upp i vikt ahmagaaad

Tjenare! Inte mycket till uppdatering igår heller. Om jag ska vara ärlig gissar jag på att det kommer fortsätta med ett större inlägg per dag, då jag faktiskt ägnar mina dagar åt annat än datorn just nu.

Idag ska jag till exempel (om 5 minuter) iväg till gymmet! Känner mig jätteduktig och eftersom jag planerade det redan igår så känner jag mig taggad också! Det gör jag inte om jag bestämmer det samma dag. Konstigt det där.

Över till något annat. Har ju redan innan i flera inlägg skrivit om min vikt och hur jag upplevt mig själv genom åren. Alltid varit sådär "för smal" som en hel del gör klart för mig och förbränt all mat på ner i halsen så det gjort det omöjligt för mig att kunna öka i vikt. I alla fall. Nu när vi var i Sthlm åt jag inte särskilt mycket. Frukost som alltid, men rätt lite till lunch och rätt lite till middag. Åt gjorde jag ju, men det var värmen som tog bort aptiten. Jag var hur som helst helt bombis på att jag hade gått ner i vikt (hade ju inte tränat någonting heller så där skulle mina små muskler försvinna) när jag vägde mig här hemma. Men nehej. Just nu väger jag mer än jag gjort under hela året. Haha!

Skum kropp jag har. Hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0