Hopp in i duschen och så är Diesel redan där!

God morgon mina damer och herrar! Eller snarare god dag!

Gick upp 8 i morse, var pigg och glad på mig själv fram till kvart i 12 då jag råkade somna i soffan och bli väckt 45 minuter senare. Är fortfarande glad, men inte lika pigg. Trams.

Ska få gäster vilken minut som helst och jag har inte ens hoppat in i duschen ens. Ehehehehe. Låter lovande. De ska komma 13. NÄMEN OJSAN HOPPSAN! Klockan är visst det nu. Jahaja. Ska väl duscha snart då. Snart. Typ senare.

Har börjat få yttepytte träningsvärk nu... ahmagaaad. Härligaste känslan va! Förutom om man får det i vaderna. Då kan man inte gå. För det skär då. I vaderna. Om man har träingsvärk. I... vaderna.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0