Framtiden

Sitter i skrivande stund och lägger över videoklipp på datorn. Men inte vilka videoklipp som helst! Har spelat in en film till mig själv fast om 10 år, när jag är 27. Där berättar jag hur jag upplever vissa saker, vart jag ser mig själv när jag är 27 och vad jag nu vill jag göra med framtiden. Ska bli roligt att få se den när det väl gått 10 år.

JB har också gjort en, så ska bränna den på en DVD till honom som han ska spara till sig själv.

Känns läskigt att jag någon gång kommer bli 27. Att jag någon gång kommer bli 40. Att jag någon gång kommer dö. Känns extremt overkligt. Tiden står väl ändå stilla här? Eller? Så jag kommer väl alltid leva? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0