Bild på solbrännan

Sitter på mitt rum och funderar över huruvida jag orkar ta mig ut till badrummet eller inte. Borde borsta tänderna. Tvätta järnvägen (inget konstigt här inte, ni som fattar får en kaka).

Efter att ha haft pojken min med mig i en vecka i sommarstugan och sedan en natt här hemma, så känns det väldigt tomt helt plötsligt. Nu ligger han och förhoppningsvis sover gott i sin egen säng några ynka kilometer bort. Ska hem till honom och äta middag på söndag kväll... verkligen läskigt! Jag är aningen blyg och har aldrig ätit där förut.

I morgon ses vi i alla fall inte. Jag ska iväg till släkten nedåt i landet och vara borta hela dagen, så inte heller ni lär få se så mycket av mig. När jag får tid över ska jag sätta mig ner och faktiskt ta itu med den nedrans designen, den börjar änna bli lite gammal nu. Dock lär det ta ett tag innan jag får tid. Ska nämligen proppa dessa kommande veckor fulla med saker så att jag inte slösar bort dem på ytterligare några ligga-i-soffan-och-se-på-program-jag-inte-ens-tycker-om-men-jag-kollar-på-dem-ändå-för-jag-har-inget-liv-dagar. Snart börjar ju det där vi helst inte tänker på igen.

Vill ni se min solbränna förresten? Här är jag i mitt mörka rum:


Ser ni? Jag bara smälter in eftersom jag är så fruuuuuktansvärd solbränd. Hell yeah!

Ska nog ut till badrummet nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0