Stressad

Får jag aldrig någon ro? Sedan den där veckan med 3 prov har jag varit uppe i varv och inte kunnat slappna av. Inte ens när det sista av de 3 var gjorde kunde jag andas ut. Trots att jag hade en helt provfri vecka förra veckan... Jag orkar inte.

Jag känner mig helt enkelt skitstressad över den kommande månaden maj. Det är bara en månad, men den känns så fullproppad.


Det kommer dessutom tillkomma mer saker. Som ett ekologiprov. Som ett historiaprov. Som ett svenskaprov.

Proven i sig är väl helt okej, man kan ju plugga så att man kan det, men jag hinner inte plugga till jag kan det. För när jag gjort Engelskaprovet, hur kommer jag hinna plugga upp mig till fysikprovet? Eller till Biologi A-nationella? Det är helt stört.

När man får proven såhär tätt så är det alltid något prov som kommer gå dåligt för att man inte hann plugga på ordentligt. Så blev det för mig veckan med 3 prov. Då hade jag lagt ner tid på biologiprovet på tisdagen och på exelprovet på onsdagen. Därför hann jag inte plugga allt jag ville till fysiken och fick G. Innan låg jag på MVG, så jag hoppas att jag åtminstone ligger på VG nu.

Jag spyr på skolan. Jag spyr på prov. Jag vill ha sommarlov nu. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0