Honey i'm home!

Oj jääääääävlar vad ni dissar min blogg bara för att jag ska bort.

Nä, skoja. Älskar er ändå.

Jag är hemma nu och har precis vinkat av Victor. Nu åker han återigen upp till Sthlm, men denna gång ska jag inte skriva deprimerande inlägg om hur hemskt det känns att se honom fara iväg i bilen. Nej, denna gång är det strålande sol, jag har lyckats bli lite solbränd, gräset ser grönare ut än det någonsin gjort förut och det bästa av allt: det är bara en månad kvar av plugg och sedan så har vi i princip det där efterlängtade, avlägsna sommarlovet! Och det känns hur bra som helst! Så hell no att det kommer vara någonting deprimerande på min blogg idag!

Har fotat en hel del där borta, mitt ute i ingenstans, men ingen vet när fotona dyker upp här! Om de ens gör det! Damdamdaaam...

Här är några foton från Victors och min promenix i veckan!






Han har 2 katter, den jäveln. Tål dem ju som sagt inte. Här är en av dem, den yngsta. Visst är hon söt!


Kommentarer
Postat av: Victor

MISSEE!!!<3<3<3<33<<3<3<3<3<3

2011-04-25 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0