Ursäkt numero 2

Okej jag suger!

Jag vet att jag knappt skriver någonting här just nu, men det är bara för det är påsklov och för att jag har en underbar liten pojke som är med mig. Och idag åker jag dessvärre iväg till landet och solar mig i form till skolan som återigen börjar på tisdag.

Kanske har jag förberett med ett tidsinställt inlägg de kommande dagarna? Hähä. Ni får väl vänta och se... Efter söndag lär uppdateringen vara bättre igen och alla bilder dyker upp.

Skriver innan jag åker (förmodligen), men annars får ni ha ett fortsatt träääävligt lov och skit i plugg och skola nu. Det gör jag! Fast egentligen är det väl inte så bra kanske. Men men, jag lever i nuet. Bokstavligt talat. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0