Tufftufftuff

Den 10:e juni får jag räls. Ska bli både kul och jobbigt! Fast som tur är behöver jag bara ha den i knappt ett år, har redan hyfsat fina tänder, hihi. De kollade mest på mina tänder idag. Åh just det! De tryckte in speglar i käften på mig.

Som jag trodde så har vi fått en del extra arbete en det jag skrev upp i den lilla kalendern härom veckan. T.ex. har vi biologiredovisning om genmodifiering, historiauppsats och engelskaprov veckan efter påsklovet. Suger rumpa. Men man får se det positiva! Om bara 6 veckor är allt över. Då har vi inga fler prov eller skolskit efter oss.

Det regnar ute. De flesta suckar högt och önskar sig solsken, men jag vet inte jag. Detta är la änna rätt mysigt ändå? En grå himmel och regn. Det säger jag inte nej till faktiskt. Dock vore det ännu mysigare om det var ännu mörkare på himlen och regnade ännu mer. Mmm!

Återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Du behöver inte oroa dig, jag har haft räls i några månader nu, och det är inte sååå jobbigt som alla säger, förutom dom första dagarna! :D

2011-04-12 @ 18:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0