Och nu blir det på något jävla vänster värre

Pappa fick ett mejl idag som gör hela den här gymnasielinjegrejen ännu mer invecklad. Jag hade ju i princip bestämt mig för att stanna på natur nu när det inte gick att komma in i tvåan på estet, så min hjärna var nu mera helt inriktad på det. Men i mejlet stod det att det kanske visst gick att kompromissa fram en lösning så att jag kunde gå estet - utan att gå om. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till längre.

Alla dessa för- och nackdelar får mitt huvud att snurra runt, runt och runt och jag vet knappt vad jag själv vill längre. På något sätt har jag nog undermedvetet bestämt mig för att gå natur nu, för jag ser mig själv gå kvar här. Kan inte se mig välja estet trots att det nog är det vettigaste valet.

Vad är det för fel på mig? Kan jag inte bara sluta vela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0