Inkompetent frisör

Var inte inne på datorn igår, alls. Stack nämligen till Gekås (Ullared för er okunniga) direkt efter skolan och kom hem någon gång vid tio, halv elva.

Idag har jag klippt mig. Jag kan lugnt säga att jag aldrig varit såhär missnöjd och besviken på en frisör som jag är nu. Är så himla förbannad. Mamma såg att denna hade någon erbjudande och tyckte vi skulle dit. Mitt hår ser ut exakt som det gjorde när jag kom dit, trots att jag bestämt sa till henne att jag ville klippa av rätt mycket på längden och klippa upp håret lite. HON HAR INTE ÄNDRAT ETT PISS! Och ändå tog det längre tid än det brukar.

Fan vad besviken jag är. Fick flipp och klippte av en del nu när jag kom hem. Funderar på att sätta upp håret i en toffs mitt på huvudet och bara klippa av. Vågar jag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låg det något hår på golvet när du gick därifrån? (Under stolen) :)

2011-04-10 @ 15:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0