Björkishpollenishsäsongish in my rumpa!

Fyfan för pollen. Fyfan för kliande ögon och rinnande näsor.

Jag minns pollensäsongen för några år sedan. Det var så extremt mycket pollen att jag inte klarade av att vara hemma längre, och broder Johan som inte reagerat på det innan, alltså inte varit allergisk, reagerade ungefär lika starkt som jag på det. Så vi var tvungna att åka ut till havet för att kunna andas ren luft. Det var ett roligt minne va?

Riktigt så hemskt är det inte just nu. Å andra sidan har ju björkpollensäsongen just startat verkar det som, så vi får väl vänta och se hur det blir. Just nu låter jag som ett tilltäppt äckel med rödsprängda ögon.

"Undrar hur man låter om man har rödsprängda ögon" tänker ni då.

Nu ska jag ner och äta frukost! Äter väldigt mycket frukost.

För övrigt hade jag tänkt lägga ut min ofärdiga låt här på bloggelibloggen (OMG Flanders!!!) men vi får se hur det blir nu, jag gör det om jag jag kan sjunga med denna täppta nästa. Näsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0