Yoga-utvärderingen

Nu är jag hemma igen efter mitt allra första yogapass någonsin! Detta måste antecknas.

Vad tyckte jag då? Det var faktiskt helt okej. Trodde det skulle vara sådär konstigt med massa prat om själen och sådant (vet inte varför jag fått för mig det), men det var bara skönt. Sträckte ingenting! Jag är dessutom vigare nu än jag var för en och en halv timme sedan och det är något stort! Tror jag ska fortsätta med yogan så att jag känner mig duktig på söndagskvällarna, hähä. Kanske ska börja på något annat pass också som såg rätt kul ut. Det var en stor grupp i salen bredvid, hälften killar hälften tjejer typ, som tränade lite livligare än den avslappnande yogan.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det förhoppningsvis mat. Är jättehungrig! Det kan ha att göra med att Tim har läskat mig med att han är på böffhus och äter revbensspjäll och något annat creepy. Lät så gott!

Är sugen på grönsakssoppa. Vart är jag på väg egentligen?! Grönsakssoppa och yoga!? OMG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0