Sofie ♥ vinbär

Jag är så fruktansvärt glad idag! Bara så ni vet. Har precis varit ute i det fina vädret och krattat gräs - trots att det blåser! När jag kämpat och gjort alla de där högarna med gräs på gräsmattan så tar vinden tag i det och så ligger det än en gång överallt, men vad gör det? Glad ändå! Håhå! Åt lite gigantiska blåbär också, fast de var inte mogna, så de smakade inte så gott..! Men det gjorde vinbären.

Sofie ♥ vinbär liksom!

Och så har det alltid varit. Minns att jag nära på grät när vi flyttade från det förra huset för där hade vi en GIGANTISK vinbärsbuskesak! Mina älskade vinbär. När jag gifter mig ska vi heta Vinbär i efternamn. Sofie Vinbär. Åhå! Perfekt ju!

Nu ska jag hitta något att äta till lunch. Vinbärsgratäng kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0