PLAY

Jag vet inte vart sladden till min mobil är! Har massa fantastiska bilder där, men kan inte koppla den till datorn. Kanske borde börja med att leta efter den innan jag klagar, hehe.....
Volymen är på max, basen likaså och musiken ska fylla hela huset. De där extra härliga låtarna ligger på min underbara spellista på spotify och det är bara att trycka play så ljuder de ur högtalarna.
~ PLAY.
Åh, just idag lever jag i en drömvärld! Musiken strömmar ur högtalarna och väggarna och golvet skakar av basen. Sitter här med världens bredaste leende. Skulle tro att mina mungipor är ända uppe vid hårfästet vid det här laget. Nu ska jag ta en dusch och sedan vrål-sjungandes hoppa omkring i huset och leta efter en mobilsladd. Åh, just idag lever jag i en drömvärld.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0