Måndag

Hej gott folk.

Jag ska läsa biologi nu, så har egentligen inte tid att plugga.

Avbrott i skrivandet!!! Faaaaaaaaan vad nervös jag blev! Är ensam hemma och så öppnar någon dörren där nere och går in. Sedan hör jag nerifrån ett märkligt uttalat hej med en röst jag aldrig hört förut. Aldrig någonsin. Så går jag ut ur mitt rum och börjar fundera på om jag ska hämta ett basebollträ eller något, men så hör jag pappas lugna nynnande nerifrån och min puls går tillbaks till det normala igen. Han får inte skrämmas så!

Okej, tillbaks till biologin. Såg att jag skrivit fel. Nu skriver jag om! Jag ska läsa biologin nu, så har egentligen inte tid att blogga. Så ni får en bild på den längsta pomfritten (japp, exakt så stavas det) jag någonsin ätit istället. Vet att ni ville se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0