Magutredningen

Pappa har ringt labbet där de ska testa blodproverna. De sa att för vissa prov måste man ta blod från armen eftersom blodet inte får komma i kontakt med luft vilket det gör om man tar i fingret. Jag får dock välja själv om jag ska göra testet eller inte.

Det kan vara så att det är gluten-testet som inte går att kolla med fingerblod (håhå) och i så fall så tar jag i fingret. Är nämligen mycket skeptisk till att det kan vara gluten. Då får man massa andra symtom än ont i magen. Vill verkligen inte ta blodprovet i armen. Nej, fy fan alltså. Aldrig mer.

Uuuuhuuh.... och så vill mamma vara ond mot mig och vägra packa upp systemkameran (ja, jag måste skriva system innan, det är sååå coolt!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0