Lårkaka (shit, vilken kreativ rubrik!!!)

Jag förstår inte! Jag har träningsvärk! Helt absurt (vet att jag är cool som säger absurt). Känner mig som en gammal gumma eftersom varje gång jag suttit ner ett tag gör låren ont å känns otroligt stela! TRÄNINGSVÄRK. Ja, ni läste rätt! Och i magen också! På sidorna typ. Gång på gång har jag gått igenom vad som kan ha orsakat detta. Jag kommer inte fram till någon vettig anledning alls, det närmaste är idrotten vi hade igår.

Alltså, gott folk: Sofie har fått träningsvärk av att springa 60 och 100 meter. Och hoppa 1,6 m i längdhopp - vilket är en klass för sig. Förstå hur otränad jag är!

Måste berätta att jag köpte goda kakor idag. Det var chokladbitar i dem. Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0