Kimberly-inlägget

Idag ska jag hylla Kimberly. (Som för övrigt bloggar här).

3 saker som gör henne bäst:
  1. Hon läser min blogg - antar jag då hon faktiskt har kommenterat!
  2. Ja, som jag precis skrev, hon kommenterar!
  3. Hon är bästis med min kära mellankusin!

Jag som aldrig får kommentarer! Och så sitter man här, lite smått sinnessjuk av facebook, uppdaterar bloggen och ser att man har 1 kommentar! Ett HALLELUJAHMOMENT som hon med pricken i pannan skulle sagt.

Därför hyllar jag nu Kimberly med ett fyrfaldigt leve! Hipp hipp HURRA HURRA HURRA! OCH HURRA!


(Tänk om ni alla som faktiskt läser min underbara blogg skulle få sådana här mysiga inlägg tillägnade er! Då skulle ni nog allt kommentera.)

Kommentarer
Postat av: Kimba

Hahah, men gud vad gulligt ;)

2010-09-30 @ 18:31:53
URL: http://bestofkimba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0