Bara en vanlig dag

Heeeeeej korv.

Sitter och skriver på någonting. Har skrivit 30 sidor nu, men vet fortfarande inte vad den handlar om. Haha. Det är bra! Mamma tycker jag ska försöka få den publicerad när den är klar. Enligt mig tror jag inte det går, men vem vet, det är ju värt ett försök i alla fall.

Skoldagen har rullat på som vanligt. Planerar helgen redan nu. Kanske en filmkväll på fredag. Filmtävlingen på lördag (!). Det ska bli så jäkla kul! Tääänk om vi vinner. Tänk om! Hihihihi. Fast ja. Har väl inte sådan tur denna gången heller. Åååh... trollywood. Hehe...

Varje gång jag sitter på datorn här nere lär jag ladda upp en systemkamerabild. Det får ni leva med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0