Uppkopplad

Nu har jag tagit bild med min fantastiska cam! Mobba inte min albino-het utan koncentrera er på sladdarna! Såhär går jag omkring just nu. Kan inte påstå att det är särskilt behagligt. Men jag överlever! Tro det eller ej!


Det komiska när mamma och jag åkte in för att fixa alla dessa sladdar var sjuksköterskan som vi hade. Så fort vi kom innanför dörrarna kom hon ut ur ett rum, stannade, log skitbrett och vinkade för glatta livet. Jag puttade till mamma och pekade "Det är ju Anne!". Lite smått ironiskt att just den dagen i veckan min kusin jobbar på den avdelningen var jag där. Men det var nääjs. Så min kusin kopplade alltså upp mig idag. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0