Tystnad tagning

Jag har mitt rum intill min brors rum. Han har dörren stängd för en gångs skull. Vet ni vad jag hör från andra sidan väggen just nu? Just i detta nu?


"ÅÅÅH! JOHAN!"
"ÅÅÅÅH! ÅÅÅÅÅH! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! JOHAN"
*massa konstiga skrik och stönande läten*
"DU DÖDAR MIG!"
"HAHAHA!"
"ÅÅÅÅÅÅÅÅH JOHAN!"
*ännu mer konstiga tjut och utrop, stön och läten*
"Hallå?"
"Hallå!"


Det börjar gå mig på nerverna. Han har suttit och spelatcounter strike med sina kompisar över sin dator ett bra tag nu. Kan han åtminstone ha på sig hörlurar när han konverserar med dem?...

Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Haha gillar verkligen ditt bloggnamn :D

2010-10-19 @ 19:24:31
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: ella/dellhz

Jag ÄLSKAR din header :O



hahahaha grymt inlägg xD

och gillar verkligen ditt blogg namn x)

2010-10-19 @ 19:31:41
URL: http://jonnaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0