Superhjältefunderingar

Skor, kläder och köldskador - check!

Vart och handlat! Har lite beslutsångest om vad jag ska vara i morgon. Det är nämligen superhjältedag på vår skola! Kreativt. Mamma föreslog jultomten eller lisebergskanin, fast jag tvivlar på att de är superhjältar. Själv funderar jag på att vara antingen spökplumpen eller stål-långben! Det finns dock nackdelar med dem båda.

Spökplumpens nackdelar:
1. Då måste jag gå runt med ett svart lakan över mig med två hål som ögon. Jag har inget svart lakan.
2. Alla kommer tro att jag går runt i en burka. Fail.

Stål-långbens nackdelar:
1. Han har kliande långkallingar på sig.
2. Jag har inte en röd polotröja.

Hm. Jag tror ändå det lutar åt disney-karaktären. Vi får se hur det blir! Ska lära mig ett solo på gitarr nu. Bryt mitt ben!

(Det stod att de ska snöa i morgon. Haha!)

Kommentarer
Postat av: Kimba

det snöade ju skitmycket idag på våran skola :oo

2010-10-21 @ 16:15:06
URL: http://bestofkimba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0