Skrivblockering suger åsnerumpa

Jag har skrivblockering! Det är vad jag har! Jag har hur många idéer om noveller och inlägg här som helst, men så fort jag sätter mig ner och knappar in första ordet på tangentbordet försvinner allt. Jag kan inte skriva en hel mening längre. Vad har hänt med mig?!

Skoldagen var i alla fall rätt soft idag. Ingen biologi första lektionen, så vi satt och pluggade till det kommande biologiprovet istället (känner mig jättenöjd med mig själv!!) och sedan var det bara franska, engelska och läslektion på svenskan. Gôtt! Fick dessutom VG+ på min engelskaredovisningsshit.

Sedan har jag suttit och sett tv, gjort novellanalysen och suttit vid datorn. Ska nog vara lite duktig och träna nu känner jag. Kraaam!

I've got problems. BIG problems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0