Onsdag... typ?

Go dag idag. Var hemma tills det var dags att ta bort dessa äckliga saker de satt fast på mig, så ryckte loss dem snabbt, vilket var en aning mer smärtsamt än jag minns. I alla fall gjorde detta att jag fick en extra sovmorgon! Kom till skolan lagom till lunchrasten och då hade vi bara matte kvar. Matten var utbytt till fysik och det var bara en allmänt irriterande lektion.

Det har regnat hela dagen. Jätte mysigt! Det blir liksom automatiskt mörkt av molnen. Ska nog tända lite ljus sedan och kura ihop mig i soffan!

Just det! Ett paraply cuttade mig idag, så min tumme blöder. Inte okej.

Nu ska jag göra Johans läxa. Är jag en grym storasyster eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0