Konstant retarderat pluggande

Not-afraid-to-get-dirty-Bertil har varit så givmild och gett oss ett fysikprov i morgon. Därför, av någon konstig anledning, känner jag en tung dragningskraft ifrån fysikboken. Något säger mig att det är allt annat än fysik som drar mig bort därifrån. Bort från den blekoranga boken. Bort från kökets stickande ljus. Känner till och med för att plugga lite franska!

Acceleration. Jag hatar det ordet. Jag hatar grafer. Jag hatar konstant hastighet. Uuuh. Jag kommer få IG i morgon, då man bara kan få G och G är MVG frågor - enligt mig och Tim och alla andra förutom Örjan.

Bara för att jag ska se Robinson nu så kommer en bild på mig. HEJ!

Som ni kanske märkte så finns här ingen bild. Ni har blivit lurade. BEDRAGNA! Eller så funkar det inte att ladda upp bilder för tillfället. Välj själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0