Kände att hösten är här

Ja, som rubriken säger så är hösten här. Det är kallt, grått, regnigt och mörkt. Och jättemysigt! Så tänkte dra ner er i en stor depression genom att mörka ner min blogg med lite lila/bruna nyanser. Hähä. Har kvar den gamla designen på datorn i fall någon börjar få självmordstankar. Säg till mig då så ändrar jag tillbaks!

Mina fötter börjar bli varma. Kan bero på att jag sitter med vinterskor på mig. Ingen aning varför. Skönt? Nej.

Nu ska jag och mamma rensa ur min garderob! Den är full av skit. Det vill säga kläder. Som jag köpt. När mitt sinne för smak inte var på topp. Och varför. Skriver jag hela tiden. Konstiga. Meningar. Där jag. Sätter punkter lite. Var som. Helst. ?

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0