Jag är en optimist

Ska lista allt som hänt idag, allt är givetvis bra! Kolla bara hur jag får mindre bra saker till åsum saker.

  1. Blev väckt halv sju och var så otroligt trött att jag bara ville gå å begrava mig själv. Men! Det gör att jag kommer kunna somna i vettig tid ikväll.
  2. Åkte till sjukhus för att undersökas. Alltså vaknade jag till och var inte längre så trött.
  3. Gjorde arbets-ekg. Ser man på! Lite gratismotion!
  4. Åkte till skolan. Där man lär sig bra saker!
  5. Kom hem och åt onyttig mat! Det är så gott.
  6. Har inte gjort läxorna till i morgon än. Men vad bra! Då har jag någonting att sysselsätta mig med ikväll!

Ser ni? Jag är optimist.

Nej, nu ska jag läsa fysik. Älska mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0