Broder Johan

Jag är en person som älskar olika slags relationer. Fundera på framtiden och hur den kommer se ut för folk. Vilka som kommer bli tillsammans och vilka som aldrig mer kommer ses.

Men jag måste säga att när det kommer till min bror känns det märkligt. Han är min lillebror! Gulleplutt. Så mesig och liten. Okej, kanske inte mesig - han är ju i ärlighetens namn tusen gånger starkare än jag - men liten! Två år yngre. Tänk att denna lilla människa kramar och pussar på tjejer. Tänk att denna människa kommer att ha en flickvän! Det är helt befängt. Han ska ju vara liten och tjuta "TJEJBACILLER!!!" så fort en tjej försöker krama honom.

Jag har i vilket fall som helst bestämt vem han ska bli tillsammans med! Han har inget val! De hade varit så söta tillsammans..! Hihi, någon gång i framtiden kanske det blir de två. Då ska jag köra upp detta inlägget framför näsan på honom och berätta att det var just henne jag pratade om här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0