Vändpunkt

Nu vet jag varför jag inte har något att skriva längre! Förut skrev jag för att det var skönt att skriva av sig, men nu tänker jag hela tiden på vad jag skriver. För er skull. Tänkte att ni inte vill läsa allt det där meningslösa pladdret om att jag är så sjukt trött på att ständigt få ont i magen. Eller varför jag älskar den där busschauffören som skriker "JALLA JALLA" till de som springer till bussen. Men vafan. Nu ska det bli ändring. Om ni inte tycker om det jag skriver så kan ni ge er fan i att läsa det, för från och med nu skriver jag även det jag vill skriva. En sådan bitch jag är va?

Kan ju tillägga att så jag skriver redan nu kommer jag inte sluta med. Som då jag citerar någon eller lägger in ett helt meningslöst inlägg om någonting oväsentligt. Om det är någon här som gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0