Ute är det frost

Nu har jag tänkt lägga till lite fler kategorier till bloggen i en evighet. Eller fem evigheter rättare sagt. Skjuter bara upp det. För det är jobbigt. Då måste man gå in i alla tidigare inlägg och lägga till dem i den nya kategorin. Det är ju klart mycket bättre att vänta. För då får man ännu fler inlägg att lägga till i den nya kategorin! Jag är så smart.

Nu ska jag försöka äta en 600 g fiskgratäng! Har lyckats med det de 3 senaste gångerna, så varför inte öven denna? Sedan ska jag fysa lite (inte frysa, utan fysa! Nytt ord uppfunnet av moi!). Med fet fiskgratäng i magen.

För vi har fysprov på torsdag.
Då ska man göra 100 sit ups.
Och 20 armhävningar ner till 10 cm från golvet.
Och hänga i en ribbstolsakimoj.
Diiieeee....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0