Tandläkarmorgon

Bra start på dagen! Mamma väckte mig och panikade om att jag skulle till tandläkaren snart. Jag bara "men det är ju  inte förrän 8.20." och mamma bara "NEJ DET ÄR 7.40!!!!!!!!" så jag dog.

Avgjutningen gick bättre än jag förväntade mig. Det skulle ju smaka jätte äckligt och skit, men det smakade mest mint (om man bortser från eftersmaken). När hon skulle ta bort den jäkla avgjutningen från tänderna höll de typ på att lossna och det gjorde ont må ni tro! Annars gick det väl bra. Hon kallade mig Sofia som alla andra, men äh.

Kom hem 8.10 och däckade i sängen där jag legat å sovit tills nu. Idag är ja liiiite gladare än igår. Men måste få i mig mat innan jag svimmar av! Min mage kurrar så att Johan hör i rummet intill! Och han sover!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0