Osammanhängande är vad det är

AAAAAAAAAAAAAAHH JAG ÄR TRÖTT!

Vet ni vad mamma sa förut? HAHA! Hon failade hårt! "När pappa och jag åkte skidor i somras..." OCH JAG DOG! FÖR DET VAR KUL! Och sånt! Jag är trött!

Vart i skogen. I ett hus med. Och på ett berg. Och i en geggamojja. Sedan har jag vart i ett annat hus. Och spelat ett märkligt spel där man bland annat kunde vara en fet gubbe i röda och blå kläder med en mustasch och han säger "SUPERMARIO" hela tiden. Vet ni vem? Suckers.

Jag borde sova. AAAAAHH. Det borde jag. JAAAPP. Det borde jag göra. Fan vad jag ska missbruka caps då. SKOJA! Det är inte caps. Det är shift. Ägda är vad ni är!

Jag är sämst. Skulle säga "you owe me" till Victor i förrgår. Råkade säga "you own me" och då brast han ut i ett skrattanfall för att efter det mobba sönder mig för att jag sa fel. Han måste verkligen älska mig. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0