Min högra stortå fryser

Jag tror faktiskt inte det regnade i natt. Åtminstine inte vid 2.

Helvete då. Om jag inte misstar mig så får jag öroninflammation snart. Så himla lägligt med 4 prov. Vi får hoppas att jag misstar mig, undviker nämligen penicillin till vilket pris som helst! Det trycker och gör lite ont i högerörat, vilket i somras visade sig vara både hörselgångsinflammation och öroninflammation. Haha. Yeees. Jag är skicklig. I alla fall, jag får antagligen reda på det ikväll, för förra gången gick det från detta stadiet till att göra skitont på några timmar.

Igår läste jag historia, idag ska jag läsa franska. Sedan ska jag skriva lite till. Det är otroligt mysigt. Mih.

Drömde en dröm i natt. Jag var på IFK-match inomhus i en ganska liten lokal. Det var en bra dröm. Och vad förbannad jag blev på mig själv när jag vaknade mitt i halvlek. Tänkte bara "somna om, somna om, somna om". Vilket jag till min besvikelse inte gjorde. Usch och fy. Den hade varit magisk annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0