Marsmallåws

Idag blev en lång dag. Lite som en Berg åh dahl banan!

Det slog mig att jag kan skriva i princip vad som helst här om handära. Handära ni vet... min pojkvän. Han skulle inte klaga. Han skulle inte ens märka det. För han läser inte min blogg! Visst är det ledsamt? Å andra sidan kan jag ju verkligen smutskasta honom här! Han är så ful... så äcklig... så... alldeles alldeles underbar... Nej, där blev det lite för askungen inspirerat! Men seriöst nu. Han är verkligen äcklig! Nej... just kidding.
... or am I?

Ska förresten färga håret svart i morgon. Om någon undrade. Eller idag blir det ju. För klockan är över midnatt! På tal om det! Borde nog sova. Så god natt med er!


Kommentarer
Postat av: Maliiin dsm

Seriöst såfi? ska du färga håret?? langa bild om du har gjort det! Pöss

2010-11-05 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0