Jag vill också lana!

Min käre bror och typ 15 kompisar till honom ska tränga ihop sig i en lokal i 2 dygn, äta chips, spela och ha kul! Det låter faktiskt rätt åsum, eller hur? Tror de ska spela cod och cs. Ser ni? Jag kan också!

Även om man inte är en sådan liten spelnörd så borde man ändå "lana"! Tränga ihop sig med massa goa människor, ha typ filmmaraton och göra massa annan skit i 2 dygn. Jag får inte vara med och lana. Nu er ja lite lessen. För jag är tjej. Dessutom suger jag på cod. Tydligen. Och så känner jag inte hans kompisar. Vilket kanske är en hyfsad anledning.

Men jag ska ta mig fan också lana någon gång. Med chips och film. HIHIHI! Eller så kan jag lana sims! Om någon har en dator att låna ut...

Och så en helt opassande bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0