Jag suger på att komma på vettiga rubriker

Märkte precis att jag råkat börja bry mig om min statistik! Nej, vad är det med mig?! Usch och fy och sånt. Blev precis lite ledsen i örat för att min statistik börjat gå neråt. Fast den gick upp igår. Fast den är inte förbi den nedrans blå punkten idag. Än. Fasiken då. Måste sluta bry mig om det. För det orkar man inte bry sig om. Det finns så mycket annat att bry sig om. Som att skolkatalogen kom igår! Hihi.

Vår gamla grundskolekatalog är en liten plutt i mina ögon nu. Gymnasiekatalogen är ju fet! Och dessutom så mycket kreativare. Längst bak har vi de föreningar som finns på skolan. Bland annat en som heter "Vi som är lite bättre än alla andra". På den bilden sitter det en enda kille i en stol och ser bitter ut. Jag börjar gilla den här skolan.

Det är fredag. Och långhelg. Det är lördag två dagar! Heeell yeeeaaahhh.... yäh. Nu ska jag skratta åt lite fler youtube-videos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0