Goder morgon

Ojskibojkski. Igår tycktes folk gilla min blogg! Kan ha varit för att det snöade. Då känner man nog automatiskt "ÅH, jag måste kolla Sofies fantastiska blogg!!!"

Anledningen till att jag är helt bäng som är uppe såhär tidigt när jag har sovmorgon är att pappa fyller år idag. Han fyller 23! Och alla andra familjemedlemmar verkar börja tidigt.... så jag var tvungen att offra mig så att vi kunde fira honom nu på morgonen.

Dagens planer lyder (hahaha skrev luder först!!):
Frukost
Leka i snön
Bussresa till skolan
Leka i snön
Ha matte
Äga alla i innebandy
Lunchrast - leka i snön
Biologi
Snabbkolla igenom historiasidorna
Historiprov DAMDAMDAAAAAM
Vara lycklig och leka i snön så vi missar bussen
Ta nästa buss
Leka i snön
Plugga till franskaprovet vi har i morgon
Leka i snön
Sova

Slutsats: Jag gillar snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0