Första advent på söndag, shitshitshitshit!

Ska runt och fota i huset idag så ni får se vilket fin julstämning mamma och pappa (egentligen bara mamma) lyckades fixa medan jag var hos Jowhannz!

För att bättra på stämningen ännu mer ska mamsen och jag baka lussekatter! Ja, med saffran. För annars heter det bullar och det är inte det vi ska baka. Vi ska baka L-U-S-S-E-K-A-T-T-E-R. Med två russin i. Annars är det är skam. Gillar inte ens russin.

Vaknade idag och min första tanke var "åh, det skola" men så skakade jag lite på huvudet och jag insåg att det är lördag! Jag blev så lycklig. Så nu är jag lycklig! Ja, jag är lycklig. Ja, jag är lycklig måndagtisdagonsdagtorsdagfredaglördag.

Och så en passande video.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0