Det är verkligen inte min dag idag

Usch. För att vara optimist blev jag väldigt deprimerad idag. Men ibland behöver man sådana dagar då allt känns skit och man kan gå runt och vara sur och ledsen och grinig hela dagen. FFML:a lite.

Familjen kom nyss hem från bion. Orkar inte ens svara när de frågar mig något. Så påpekar mamma att jag ska till tandläkaren 8.20 i morgon. Vilket förjävla bra slut det blev på den här dagen. Och det är inte vilket tandläkarbesök som helst! Jag ska göra den där avgjutningen som smakar skit. Till vilken nytta då? Lär ju inte ens få tandställning. Min vridna tand är inte skäl nog för att få en. Tandläkarna menar alltså att jag vill ha tandställning för utseendets skull! Men vafan. Tandjäkeln sitter ju långt in i munnen och syns inte ens. Jag stör mig på den när jag biter ihop. That's why. Alltså ska jag göra den nedrans avgjutningen för ingen anledning alls.

Världen kan bara kyssa mitt arsle idag. Fy fan en sådan dag. Till råga på allt har jag gått runt och haft ångest för att jag inte pluggat kemi. Inte pluggat alls. Skulle pluggat hela dagen. Har verkligen inte gjort någonting alls idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0