Dagens sista planer

För att göra pluggandet roligt ska Tim, jag och Johanna ha en study group i morgon. Ser faktiskt fram emot det. Vem vet hur utflippat det kan bli!

Nu ska jag gå till badrummet. Om jag orkar. Borsta tänderna. Om jag orkar. Och sedan lägga mig i min underbara säng och fortsätta läsa Sagan om ringen! Därefter ska jag lägga boken på min vita fluffiga matta, dra upp täcket till öronen och sluta ögonen. Förhoppningsvis drömmer jag inga mardrömmar i natt. Har gjort det de senaste 4 nätterna nu. Inte trevligt! Men i morgon när jag vaknar...! I MORGON! Då ska det snöa hela dagen. Från klockan 1 i natt är det sagt. Klart.se in my heart.

Nu ska jag in i badrummet. Hoppas ni har haft en fantastisk dag. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0