Duktigt Sofie, duktigt!

Jag sumpade kemin så totalt idag! Fan ta mig. Kommer inte ens ihåg vad jag svarade på frågorna, men inte var det utförliga svar. Och så sket jag fullständigt i sista frågan. Jag får väl ändå ta och skylla på magen idag igen, men fan. Nu får jag aldrig mitt MVG. Fanfanfan. Jag som ändå kunde alla frågor. Ångrar att jag inte skrev ännu längre, bättre svar. Ja ja, gjort är gjort.

Idag var alla skitpeppade inför matteprovet vi skulle ha och vi stod samlade utanför klassrummet, alla i tid för en gång skull. Då öppnar Stina dörren och vad skådar vårt högra öga? Jo, ett långbord med bullar, kakor, godis och saft! Inget matteprov här inte! Hon struntade i det och fikade med oss istället.
"Jag har förstått att för att lyckas få alla i 9x att komma i tid till en lektion är att säga att de har prov."

We love you Stina, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0